Bara en gång till

2014-02-05 15:45:05 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är en sån där dag... En sån där dag då allt bara känns åt helvete. När jag bara stirrar in i våra foton på dig, när tårarna bara rinner, när hjärtat är som skörast. En dag som jag vet att jag måste kämpa mig igenom hur tufft det än är. En sån dag där jag går med vetskap om att det måste få göra ont, så ont, så ont. Och att det kommer fortsätta att göra ont tills dagen då jag tar mitt sista andetag, tills dagen då mitt hjärta slutar att slå och tills dagen då vi ses och återförenas igen.

Jag önskar att jag fick pussa på dina små fötter, bara en gång till... Jag skulle kunna ge allt jag har för att få göra det, bara en sista gång. Men jag vet att jag tog tillvara på den korta stunden vi fick tillsammans så bra jag bara kunde. Men det är ändå inte tillräckligt... Jag skulle ju få ha en hel evighet med dig. Men allt tog slut, alldeles för fort.

Vad jag saknar dig, varje dag älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback