Vår skatt

2013-10-26 00:57:20 Vår ängel William
» Kommentarer(0) «



Snart är vi inne på vår 5:e månad utan dig... 5 månader... Snart ett halvår. Samtidigt som det känns som igår när jag höll dig i min famn. En bild som ständigt speglar min verklighet. Få pussa på dig, smeka din kind, hålla din lilla hand, pussa din små perfekta fötter. Det gör så ont att du inte fick stanna hos oss. Jag kommer så väl ihåg hur jag vela linda in dig i filtar för att jag för varje minut som gick kände hur din kropp blev allt mer kall. Jag vela inte att du skulle frysa. Lilla hjärtat, ljuset tändes som "vanligt" för dig ikväll när mörkret föll. Konstigt att något ska bli ens vardag att tända ljus åt en änglabarn. Men det är en av de få saker jag kan ge dig. Imorgon ska jag komma och byta vatten på dina blommor vi gav dig för två veckor sen och tända ljus.

Sov gott mamma och pappas lilla skatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback