12 oktober

2013-10-12 00:43:33 Vår ängel William
» Kommentarer(0) «


Dagen är här... Dagen jag med skräck och sorg försökt skjuta framför mig. Den 12 oktober... Dagen då du var beräknad. Vi skulle blivit en familj med ett levande barn, nu har vi dig i himmelen. Orden räcker inte till... Mitt hjärta är i tusen delar.

Håll tummarna för oss att våra hjärt-ballonger vill flyga iväg idag när vi ger dom till William så att han får dem i himmelen, vi ska lämna blommor och tända ljus. 

Den tuffa dagen är här... 45 minuter av dagen har redan gått. Jag önskar att allt vore annorlunda och som det borde vara. Vårt älskade barn... Som jag skrev. Orden räcker inte till, allt gör för ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback