Frågestund

2013-08-01 08:41:00 Frågor och svar
» Kommentarer(6) «


 
I samband med att jag nu öppnar upp denna minnesblogg för vår son William tänkte jag börja med en frågestund. Jag har själv uppfattat människor otroligt rädda för att dem inte vet vad dom ska säga eller hur vi ska reagera och det är helt förståeligt, det är så många gånger orden inte räcker till för oss med då smärtan efter att förlorat ett barn är obeskrivlig. Här på bloggen är det självklart okej att vara anonym och kanske blir det då lättare för folk att våga fråga mig/oss om vårat lilla änglabarn. Här är alla frågor välkomna och känner jag själv att det blir för privat och personligt kommer jag att tala om det. Jag älskar att prata och skriva om William och det är just därför som jag har öppnat denna blogg som en plats för mig att sakna, älska och aldrig glömma William på mitt egna sätt.
 
Massor med kramar! /Linda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ett väldigt bra beslut du tagit Linda och ett underbart initiativ till frågestund. Hoppas att det kan göra världen lite mer förstående istället för tyst. Våra änglabarn är inget hysch-hysch, man får prata om dem, man får fråga om dem och man får sakna dem!! <3
Lycka till med bloggandet vännen

2013-08-01 @ 11:55:27
URL: http://pusselmamman.blogg.se
Postat av: Jennifer

Finns inga ord, världen är orättvis. Varför dog han? Har ni funderat på syskon till er ängel? Stor kram ♡

2013-08-01 @ 19:44:15
Postat av: Anonym

Råkade skriva kommentaren/frågan i ett annat inlägg men du kanske svarar på den här ändå.

2013-08-01 @ 21:05:24
Postat av: Anonym

Varför dog William i magen? Vet läkarna anledningen?

2013-08-01 @ 21:06:23
Postat av: Jenny Svedberg

Hej fina Linda på din fina blogg!

Tycker det är jättebra att du ber oss ställa frågor som man kanske inte vågar ställa egentligen av rädsla för att vara okänslig, klumpig eller sårande.

Min fråga som jag undrar över är hur du, och Henrik förstås, ser på framtiden med tanken på syskon till lille William :)

Kram!

2013-08-02 @ 23:57:02
Postat av: Anonym

Har ni planer på ett syskon åt William?

2013-08-05 @ 23:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback