Stjärna

2013-10-15 22:24:36 Vår ängel William
» Kommentarer(0) «



Lite av sakerna jag fick med mig hem ifrån när jag och min syster åkte till London. En liten stund efter att vi förlorade William. Det var skönt att komma iväg, slippa oron över att jag skulle träffa någon på affären när jag handlade, slippa möta någon när jag var ute med hunden, kunna gråta öppet för alla utan att de visste vad som hänt, vara med min syster, skämma bort mig själv lite, äta god mat, shoppa, koppla bort... Kämpigt att behöva av ifrån Henrik men jag vet att både han och jag ver att vi kanske behövde det någon dag då,.. Så skönt att ses sen när jag kom hem igen.

Som sagt så handlade vi en massa... Stjärnan på bilden ska hänga någonstans i vår lägenhet (eller bli en stjärna till julgranen vid) och kommer att symbolisera vår ängel i himmelen, vår stjärna, vår sån. Tog den finaste jag hittade och den är så stor och fin. Glittrar och är så vacker, precis som William även om inget någonsin kommer vara lika fint som honom.

Nu ligger den inlindad i ett vackert papper i garderoben längtar tills första advent då jag ska pynta hemma och tänkte ta fram stjärnan först. Kändes konstigt att köpa julgranspynt som det egentligen är mitt i sommaren men samtidigt så rätt. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback