Vår ängel, Per William Säll.

2013-07-07 23:17:00 Texter
» Kommentarer(2) «


Våran älskade lilla ängel, som mamma och pappa saknar dig. Varför just du? Varför är världen så fruktansvärt orättvis? Varför fick inte vi fortsätta att vara den lilla familjen som vi var ägnade att vara? Tusentals frågor vandrar dagligen runt i mitt huvud och jag vet att jag troligtvis kommer att få leva för resten av mitt liv med att bära på dessa och utan att få något riktigt svara varför just du togs ifrån oss innan vårat riktiga liv hann börja tillsammans här på jorden. Det gör så fruktansvärt ont att sakna dig, hela min kropp skriker efter vårat barn. Idag är det tre veckor sen jag födde dig stilla tillsammans med pappa Henrik vid min sida efter att ha blivit igångsatt. Det var ju inte meningen att det skulle vara så här, allt skulle ju bli så perfekt, vårat liv skulle ju få en sådan vändning, vi skulle ju bli en riktig familj som vi har pratat om så länge, efter all otur som våra familjer har haft nu det senaste året så skulle det äntligen vända och bli på snudden till perfekt... Men allt blev bara så fel. Vi fick kliva in i vårat livs största mardröm och jag vet varken in eller ut. Jag vill bara vakna och ha tillbaka William inuti mig, känna hans rörelser, se min fina bebismage som han gav mig, få fota fina bilder, få kommentarer om hur vacker jag var när jag bar min älskad son, få fortsätta planera alla framtidens planer med Henrik... Sorgen äter upp mig innifrån, jag saknar min son så otroligt. Våran älskade William. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Källman

usch och fy så himla hemskt! :'( sitter på jobbet och läser med tårar i ögonen och gråten i halsen!! Beklagar <3

2013-08-01 @ 12:28:32
URL: http://annamk.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ni några planer på att skaffa en till barn inom snar framtid? Saknaden efter William försvinner givetvis inte men det blir ju en lättnad med ett nytt barn att älska och visa sin kärlek till.

2013-08-01 @ 21:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback