En blomma

2013-08-07 13:56:00 Bilder
» Kommentarer(0) «


 
Igår när jag kom hem från jobbet så möttes jag av den här vackra blomman nedanför våran dörr. Jag blev verkligen jätte glad för den fina gesten som någon har bestämt sig för att utföra. Jag hade haft en tuff dag igår då jag fick mail skickade av Folksam där vi hare min gravidförsäkring om att jag nu var i V. 31. Dom vet att William inte finns längre och har haft en utredning om honom vilket sög musten ur mig då dom inte har tagit bort försäkringen fast dom vet vad vi går igenom. Jag vet att jag skulle ha varit i V. 31... Det räcker att jag dagligen blir påmind av mina egna tankar om våran förlust, jag behöver verkligen inte bli påmind av Folksam också. Så man kan säga att blomman inte kunde ha kommit mer lägligt.
 
Tråkigt nog fanns det inget kort eller något som helst tecken på vem som har gett oss blomman, jag vill ju kunna tacka! Jag har gått ut på både Facebook och instagram om att jag självklart vill veta vem som gett oss blomman men ingen har gett oss något svar och jag har nästan börjat undra om blomman har kommit fel... Haha. Så nu hoppas jag att någon anonym i alla fall kan kommentera här och säga att den har skickat blomman och att den är våran så att jag kan slappna av och njuta av den fult ut. Hur som helst så blev vi jätte glad för blomman, vem du eller ni än är som har skickat den. 
 
Kramar. / Linda 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback