Varit & hälsat på hos "lillebror" ♡

2013-09-25 23:09:31 Vår ängel William
» Kommentarer(0) «





Kom precis hem ifrån att ha varit hos William med en liten blomma och tänt ett ljus... Helt otroligt vad hösten bara har slagit till på några få dagar. Så kallt bara sådär och inte alls så där höst skönt tycker jag som det brukar vara... Löven har börjar falla och ändrat färg, ett tecken jag väntat på som skulle betyda att han snart var här... Men nu är han i stället i himmelen.

Jag och Cindy kom precis hem (cyklandes) från kyrkogården och minneslunden. Har precis fått tillbaka värmen i kroppen och tänt hans stjärna i fönster... Plockade även fram några minnes-saker som jag skall ha med till Anna imorgon då hon skall rita upp min tatuering. Det ska bli så spännande, pirrar bara jag tänker på det! Så nu ska jag hoppa i säng innan det är dags för jobb, tatueringsfix och sen ska jag och Cindy åka till Henrik i Knivsta och sova där... Mysigt!

/ En trött mamma som längtar efter en viss pappa H.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback