Skyddsängeln Nilas

2013-09-16 16:53:00 Bilder
» Kommentarer(0) «


Äntligen, idag kom brevet jag gått och väntar på och längtat efter! En vän till mig, som även hon är änglamamma har börjat samla in pengar genom att virka små änglar i olika färger efter att dem förlorade deras son Nilas (därav namnet). Pengarna går till spädbarnsfonden och dess forskning. Ett sånt fint syfte och för mig var det självklart att beställa en William ängel. Mamma/mormor & syster/moster har jag även beställt åt. Jag öppnade dem precis och det pirrade i hela kroppen!... Äntligen är dom här! ❥

Du hittad info om att beställa genom att söka antingen på Facebook eller Instagram om Skyddsängeln Nilas/Skyddsängeln_Nilas.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något ❥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback