En minneslåda

2013-09-09 22:16:00 Vår ängel William
» Kommentarer(2) «


För någon vecka sen vad jag med mamma i Stockholm över dagen och sprang in på panduro och inhandlade lite pysselsaker. Jag har länge letat efter en låda till Williams minnes saker men inte hittat någon som känts hundra % rätt... Därför bestämde jag mig för att göra en egen och här är resultatet.

Jag är så nöjd, den blev perfekt och tillräckligt stor så nu ska jag plocka fram Williams saker som skall ligga däri. Bredvid står skorna som skulle blivit Williams som nu i stället står vid hans saker.

/ Mamma Linda

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Verkligen jätte, jättefin!!

2013-09-11 @ 08:50:48
URL: http://omlivetefter.blogspot.se
Postat av: emelie

Oh va fin den blev ..och riktigt sorgligt att det är just en minneslåda. Styrkekramar till dig.

2013-09-25 @ 08:56:11
URL: http://www.nakenkaktus.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback