3 månader

2013-09-16 08:59:00 Texter
» Kommentarer(0) «


Idag är en jobbig dag... Varje söndag räknar jag veckor och varje 16 varje månad räknar jag månader utan vårt barn. 
 
Idag är det den 16, alltså 3 månader sen du föddes. Jag har dragit mig något så otroligt inför den här dagen och försökt att skjuta den framför mig men verkligheten kommer ifatt mig och därför har det varit tyst här på bloggen. Jag har försökt fylla dagarna med ljus och glädje och någorlunda bra har det faktiskt gått... Tills jag vaknade idag och insåg att det var tre månader sen... Idag kom hösten och det är grått och regnigt... Så idag mår jag skit, kommer knappt ur sängen och mina tårar rinner. Saknaden efter William blir bara större och större. Skit dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback