William's minnesplats i vårt hem

2013-10-06 22:35:09 Vår ängel William
» Kommentarer(2) «








Det finns få saker jag och Henrik syndigt kan göra i vårt hem för vår son... Men vi har en minnesplats för honom i vardagsrummet med saker till honom och saker som för oss är "William". Vi tänder jämt ljus för honom och på något sätt kan jag tänka mig att det blir som ett substitut istället för att ha en grav att gå till och pyssla om då William ligger i en minneslund. Självklart går vi även dig och tänder ljus, pratar, lämnar blommor osv men för är det bättre med en minnesplats och otroligt skönt att veta att det alltid finns personal som ser till att det är så vackert som det bara kan bli där min son nu stilla sover tryggt för alltid. Men det känns ändå så fel, så tungt.... Är det här det jag kan ge min son liksom? För resten av mitt liv? Det var ju meningen att han skulle komma vilken sekund som helst... Istället är det snart 4 månader sen han föddes. Vi saknar honom så att vi går sönder... Tänk om allt bara var som det var menat... Men nu är det inte så.

God natt William... Mamma och pappa älskad och saknar dig. 

Har du någon speciell plats för ditt änglabarn hemma i ert hem? I så fall vart och vad består den av? 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Varför valde ni att lägga honom i minneslunden, istället för att ha en "egen" grav att gå till? Lite nyfiken bara. Beklagar att han inte fick stanna hos er.

2013-10-08 @ 12:08:35
Postat av: Anna

Åh va fint, var har du köpt "min stjärna" tavlan, "min prins" stenen och hjärtat m. text?? <3

2013-10-09 @ 19:58:20
URL: http://enannablom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback