Den 12 oktober

2013-10-10 00:25:36 Allmänt
» Kommentarer(1) «



Min älskade ängel... På lördag den 12 oktober är dagen du var beräknad att komma till världen. Dagen så vi skulle bli föräldrar... Vilket vi även blev men 4 månader innan det var meningen att vi skulle bli det. Vi fick aldrig se dina ögon tindra, höra din röst, våra hjärtan fick aldrig slå i takt.

Lördag kommer bli en jobbig och tuff dag. Jag tänker inte ha någon annan inställning... Jag saknar dig så att jag går sönder. Vi saknar dig, både jag och din pappa.

Jag ska försöka hinna då iordning några ballonger tills på lördag så att vi får skicka upp dem till dig, lämna blommor och tända ljus åt dig.

Du är mitt allt, det vackraste jag sett, min skatt... Det finaste ska bara få det finaste. Vårt älskade barn, vårt kött och blod... Varför fick vi inte vara den lilla familj vi var menad att vara. Älskar dig.

God natt! / En trött och ledsen mamma.


Kommentarer
Postat av: e.w

- tårarna fäller nedför min kind ♥ jag kan inte föreställa mig smärtan.. vackra tjej, jag skickar massvis med styrkekrsmar

2013-11-05 @ 19:01:22
URL: http://eweman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback