Ballonger

2013-10-11 00:00:18 Vår ängel William
» Kommentarer(1) «



Idag efter att jag hade varit och gjort naglarna gick jag till en butik i Gävle för att se om de hade de perfekta ballongerna till William på lördag. 

Jag frågade efter hjärtformade ballonger och vad är oddsen att dom har ett paket röda kvar, 6 st... Hjärtat gjorde volter! Äntligen går något i min väg.

Imorgon skall jag hämta ballongerna i Gävle vid 6, ifyllda och klara... Längtar tills vi får släppa iväg dom till dig på lördag, upp till himmelen. Blommor ska jag också fixa och ljus såklart. Ett från mamma och ett från pappa. Nu hoppas vi att det inte kommer att regna så att dom flyger fint på lördag! 

Så mycket stress och ångest släppte från min axlar när jag hade betalat och gjort klart i butiken och var påväg därifrån... Ikväll kommer jag somna med ett lugn i kroppen. Saknar dig min prins. 


Kommentarer
Postat av: mia Fridh

Mycket fina bilder.

2013-11-12 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback