Farsdag

2013-11-11 09:34:02 Vår ängel William
» Kommentarer(1) «


(Sista bilden på oss tre tillsammans.)

Igår var dagen här...  Dagen vi längtar efter för att få fira tidigare. En dag som nu i stället var fylld med sorg, saknad och förtvivlan. Vi skulle ju fått firat vårat älskade barn nu vi med och gett Henrik sin allra första farsdag med ett levande barn.

Men vår älskling är i himmelen, men Henrik är lika mycket pappa som vilken annan pappa som helst. I mina ögon är han den finaste pappan efter allt han gjort och gör för William då vi hade honom hos oss, när jag var gravid och även nu efter i all denna sorg. Jag önskar att han fick se sig själv genom mina ögon ibland och se hur fantastisk han faktiskt är. Jag är så tacksam att han är pappa till mitt barn.

Farsdag har varit en laddad dag med tusen känslor. Samtidigt som vårat liv står still så går alla andas på som vanligt och de får fira dagen på sättet vi även borde fått göra det på.

Jag vet inte riktigt vart jag ska avsluta detta inlägg med... Vi saknar dig så William, det gör vi verkligen. Våran älskling. ❤️

Kommentarer
Postat av: Naliie

Vilken fin bild på eran fina familj! Jag beklagar sorgen! Världen är sjukt orättvis!

Massa kramar till er! <3

2014-01-26 @ 00:19:36
URL: http://Naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback