William-hjärtat

2013-08-21 00:32:00 Bilder
» Kommentarer(0) «


(Igår la jag och min mamma/Williams mormor märke till att eldens sken spred sig som änglavingar runt hjärtat. Så vackert.)
 
Idag har min lediga dag nummer 2 precis sprungit förbi. Ligger i sängen bredvid älskling och ska precis sova. Min förlossninsberättelse håller jag fortfarande på med och jag har nu skrivit 13 sidor. 13 smärtsamma sidor av kärlek, lycka och sorg. Det är kämpigt att skriva men otroligt välbehövligt för mig samtidigt som det känns fint. 
 
För någon vecka sendan hämtade jag ur ett glas-hjärta från fonus, ett exakt likadant som stod bredvid kistan vid Williams begravning och som nu står hemma vid hans minnessaker. Hjärtat som vi fick i vår förlust av fonus. Glashjärtat gav vi till Williams mormor och morfar som även dom självklart skulle ha ett "William-hjärtat" som vi kallar det. Min mamma/Williams mormor sa ganska fort att hon vela ha ett sånt så självklart ordnade jag det! Det finaste ljuset brinner nu även hos mormor och morfar William, jag hoppas att du ser det. 💙
 
Mamma saknar dig. / Mamma Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback